onsdag 7 mars 2012

En snabbgenomgång

Okej gott folk, det är bara att inse, jag ligger ett par månader back med mina blogginlägg. Därför ska jag nu försöka att under ganska kort tid hinna ikapp, så att jag kan börja lägga ut grejer i realtid igen! Vi går se hur länge den tanken håller i sig! Hurra för mig! ;)

De första veckorna tog jag tyvärr inte så mycket kort, men de spenderades mestadels ute på på olika restauranger och barer där vi helt enkelt catchade upp med folk, och lärde känna den nya klassen lite bättre. Mycket trevligt! Men bildfattigt som sagt. :/

Några få tillfällen fastnade dock på bild:
Den här bilden kommer till exempel från den allra första kvällen, när vi åt middag nere på Cours Saleya. ENORMT stor, och väldigt god skaldjurspasta.
Det hade sedan hunnit bli den 7 februari och det var glamrockkväll på King's Pub. Därför befann vi oss på Les Distilleries Ideals?!
När det andra folket drog hem gick jag dock till King's ändå. Trevligt beslut, mycket trevligt! ;)
Till sist har vi också en bild från en afterschool-kväll på Akathor! Solen är stark här i Nice, so don't forget your glasses!

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar