fredag 29 juli 2011

FF

För ungefär en vecka sedan åkte mina föräldrar iväg på en resa till London. Under tiden de var borta bestämde jag mig för att vara ett busigt barn och bjuda hem lite folk. Tyvärr ville inte kameran vara med och leka så mycket, men det blev i alla fall en bild. Trevlig kväll, trots att folket var bakis som få. ;)
Förutom umgänge med trevligt folk har veckan mest varit fylld av jobb, promenader med vovven och annat nödvändigt som tyvärr inte sköter sig själv. Igår fick jag i alla fall iväg depositionen till min lägenhet i Nice, och idag har jag köpt försäkring och flygbiljett! Så nu börjar det ta sig. =)
   Nu är det dags för en sista runda med hunden, för att sen åka till jobbet och hoppas på att tvättmaskinen är fixad så att jag har något att göra, till skillnad från igår. Men egentligen borde man väl inte klaga på att få betalt för att fika. ;)

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar