måndag 25 juli 2011

Harry Potter and the Deathly Hallows part 2

Tjo gott folk!
Nu var det längesedan jag skrev, jag antar att det är jobbet som tar för mycket energi.. I vilket fall som helst så har det inte hänt sådär hemskt mycket den senaste veckan, spenderade 10 timmar extra på jobbet i söndags, och har varit ganska död resten av veckan. I torsdags tog jag dock en liten paus ifrån sängen och följde med Jenny in till Jönköping och tittade på den nya Harry Potter filmen!
Trots att jag tror att filmen är svår att hänga med i fullt ut om man inte har läst böckerna, eller i alla fall har sett de andra filmerna ganska nyligen, så måste jag säga att den var riktigt bra! (Även om Daniel Radcliffe fortfarande är ungefär lika bra skådespelare som Kristen Stewart.) Jag tror i alla fall att det är en film som passar de allra flesta, mycket spänning, mycket känslor och en inte helt väntad twist. Men som sagt, ganska mycket som inte är riktigt sammanhängande om man inte har läst böckerna tidigare, men ändå helt klart sevärd!

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar