måndag 11 juli 2011

Peace & love del 1

Nu har det gått en hel vecka sen jag kom hem från Peace & Love, jag har hunnit med att vara sjuk och även börja jobba igen. Så nu börjar det nog bli dags att slänga upp lite festivalbilder också.

Det var tisdag förmiddag och tre taggade tjejer styrde kosan mot Borlänge!
Vi hade med oss ganska enorma mängder packning. Så den fick ett eget tält. I alla fall första natten.
Onsdag, festivalen började, och jag och Vicky tog oss en svängom.
Lillis hittade en gitarr, mycket trevligt.
Vädret var grymt! Stämningen  var på topp, och Paolo Nutini levererade.
Det var torsdag och brännan satt redan där den skulle. Så det blev keps och kofta på resten av festivalen. ;)



Det var torsdag, vi dreglade framför Jared Leto och 30 seconds to Mars. Lätt bästa spelningen på hela festivalen. Kanske bästa spelningen någonsin. =)
Linda och sötaste Alex. Mycket fint, mycket fint.
Vädret var med oss dessa två första dagar, likaså banden och folket. Men det är ungefär det enda positiva jag kan säga om den här festivalen. Precis som sist jag var på P&L (-09), så var den helt överorganiserad. Köerna var oändliga och listan med regler likaså. Brist på matställen och orimligt långa avstånd gör att jag känner mig tveksam till om jag någonsin kommer att åka dit igen.

Nu är det snart dags att åka och jobba. Mer festivalbilder borde dyka upp senare i veckan.
Puss & Kram

1 kommentar: