söndag 18 december 2011

Ett sista bad

Nu sitter jag hemma i lilla, lilla Vaggeryd, under en filt och tittar ut på snön. Efter ett dygn i Sverige blir jag fortfarande lika förvånad över att snön ligger vit på taken, och att det är bäckmörkt redan innan 16. Då känns bilderna som togs i Nice i torsdags som från en helt annan värld.
Det var den 15e december och vädret visade oss sin bästa sida.
Därför tyckte några av mina kära klasskompisar att det var läge att ta ett sista dopp! =)
Erik var en av de modiga.
Även Agnes, Linnea, Ida och Vida var galna nog att hoppa i vattnet. Skulle dock inte förvåna mig om det var varmare i vattnet än i luften!

Men men! Nu har jag lämnat Nice för ca en månad i Sverige, ska bli mys, trots det något sämre vädret =)
Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar