lördag 15 oktober 2011

Hey big spender!

Tro det eller ej, så har jag faktiskt nästan inte shoppat någonting alls på ungefär ett halvår, därför tyckte jag att jag kunde unna mig lite extra saker såhär när plugget tar mer energi än man vill bli av med.
Den här mycket fina klänningen hittade jag i en liten obskyr butik när jag var ute på skojakt. Den blev min för ynka 120 kr ca. =)
The new love of my life hittade jag på marknaden i Ventimiglia. Lila mocka, you just gotta love it! Och snart ska den få sällskap av en annan väska i mossgrönt läder!
Här ser vi den egentliga orsaken till min shoppingspree. Mina ballerinaskor har gått sönder, så jag behövde nya. sen att det råkade slinka med två par gör mig inte sådär hemskt mycket. Ballerinaskorna kostade ca 80 kr, och Ed Hardy-kopiorna ungefär 180 kr. Ed Hardy skorna är för övrigt köpte i en butik med de konstigaste kläder jag någonsin sett! Mycket möjligt att jag letar reda på en Halloween-outfit där inne. Affären heter Ten och ligger på Jean Médecin.
Mycket dålig bild, men denna lilla ring fick även den följa med mig hem från Italien =)
Och tillslut, mitt nya favoritlinne som jag fyndade inne på Bershka. =)
Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar