söndag 19 februari 2012

Ett par dagar vid Mälarens strand

Nu är det riktigt längesen jag skrev någonting här, så jag tänkte att det var dags att börja sammanfatta mina sista två veckor hemma i Sverige.

Efter att ha varit hemma i Vaggeryd i ett par veckor kände jag att det var hög tid att åka iväg en sväng till Västerås och hälsa på alla finingar som bor där. Det blev bland annat besök hos min föredetta granne Emmie, fika med Therese, återträff med klassen och även ett välbehövligt besök på Pluto med några av världens bästa byggarpojkar!
Fika med Teddy
Chokladbomb på Café George!
Middag med språkbrudar på Tabazco!
Middag på Tabazco innan utgång på Bill&Bob!
Lördag och dags för byggarparty!
Finaste Linda! <3
Söta pojkar innan utgång på Pluto!
Västerås, fina Västerås! Det blev ett kort men välbehövligt besök, så fruktansvärt kul att träffa alla igen! Efter fyra dagar bar det så av till Vaggeryd igen för en sista liten vecka innan äventyret styrdes mot Nice igen.

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar